Straszyn

Gdańsk Wrzeszcz

Gdańsk Południe

O szkole

  • Wychowałam swoją córkę na native speakerkę. 
  • W trzy miesiące nauczyłam stoczniowców angielskiego od zera do poziomu B1, by mogli wyjechać na zagraniczny kontrakt.
  • Stworzyłam własną metodą nauczania „Communication First”, która łączy skuteczne nauczanie z coachingiem językowym.
  • Założyłam butikową szkołę językową (a potem dwie kolejne), by uczyć angielskiego na swoich zasadach, nowocześnie, z kawałkiem brownie, które sama piekłam i filiżanką kawy, którą sprowadzałam z palarni z Ameryki.
 

Jeśli ta krótka historia nieco Cię zaciekawiła, to zostań tutaj jeszcze, by poznać lepiej nas – Prestige Lingua. 

Joanna Gabryś-Trybała_Prestige Lingua

Wiedziałam, że angielski jest narzędziem komunikacji, a nie środkiem, by przejść z klasy do klasy, a potem zdać maturę. Dlatego szybko zaprzyjaźniałam się ze swoimi uczniami (w myśl zasady, że wiedzę najlepiej zdobywa się od ludzi, których się lubi), prowokowałam ich na każdej lekcji do mówienia w języku obcym, motywowałam do przełamywania barier i wiary we własne możliwości. To było prowadzenie lekcji w moim stylu. Ale nie w systemie szkolnym, który chciał zmusić mnie do skupiania się na gramatyce, nauce słówek i zdawaniu testów po angielsku.

Cześć, z tej strony Joasia Gabryś-Trybała. Kapitanka prestiżowych statków językowych w Gdańsku od 2011 roku.

Zanim pojawiła się we mnie idea, by założyć własną, wymarzoną szkołę językową, przez wiele lat zdobywałam doświadczenie w nauczaniu.

Najpierw jako tłumaczka i koordynatorka międzynarodowych projektów w korporacjach, potem jako nauczycielka angielskiego w szkole publicznej. Tak było, nie inaczej. 

Korporacja, choć dawała mi finansową satysfakcję, była szklanką do połowy pustą. Czegoś mi brakowało. Dlatego zmieniałam swoje życie zawodowe i złożyłam CV do jednej z gdańskich szkół. Tak zostałam nauczycielką młodzieży w liceum, której zamarzyło się, by rozgadać wszystkich uczniów po angielsku.

www.prestigelingua.pl

aby każdy, kto jest związany z Prestige Lingua odczuwał zadowolenie i satysfakcję,

aby zarówno kursanci, jak i lektorzy, czy cały zespół administracyjny czuli się maksymalnie zaopiekowani,

aby kursanci czuli, że świadczymy usługę na najwyższym poziomie,

aby lektorzy wykonujący swoją pracę, mieli poczucie, że są doceniani.

Po czterech latach nauczania w szkole znowu poczułam szklankę do połowy pustą. Wtedy pojawiła się myśl, aby połączyć doświadczenia z korporacji z nauczaniem angielskiego młodzieży.

Wszechświat szybko zareagował na tę intencję, bo kiedy zrezygnowałam z pracy w szkole, pojawiła się okazja, by zacząć uczyć angielskiego stoczniowców, na których czekała lepsza praca za granicą. Było to wyzwanie, bo ich punktem startowym był poziom zerowy. Celem zaś – swobodne komunikowanie się po angielsku. 

Udział w tym projekcie motywował mnie do szukania jeszcze efektywniejszych rozwiązań w nauczaniu. Musiałam nauczyć ich mówić po angielsku. Z odwagą, swobodą, bez blokad językowych.

Każde zajęcia, nie tylko wzbogacały ich zasób słów i zwrotów, ale przede wszystkim wzmacniał ich mindset językowy. Mniej skupiałam się z nimi na gramatyce, a więcej na mówieniu. Choćby z błędami. Bo kiedy zrzuci się z barków lęk i strach przed popełnieniem błędów, otwiera się piękna furtka do wyrażania swoich myśli pełnymi zdaniami. 

 

www.prestigelingua.pl

Dziś z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że to był nasz wspólny sukces. Ich, bo szybko osiągnęli swój cel, dostali wymarzoną pracę za granicą, zaczęli lepiej zarabiać, a przez to totalnie zmienili swoje życie.

Mój sukces, bo chcąc pomóc im osiągnąć cel, stworzyłam własną metodę Communication First, która koncentruje się na praktycznym używaniu języka. Udowodniłam też sobie, że mam talent do nauczania. Setki moich uczniów z gdańskiego liceum poradziło sobie na maturze z angielskiego ustnego i dostawało się na swoje wymarzone studia. Setki stoczniowców opanowali tak dobrze angielski, że z łatwością jechali na zagraniczne kontrakty, poprawiając znacznie jakość swojego życia.

Zuza - alumn The University of Manchester

Miałam też jeszcze jeden wielki sukces na swoim koncie. Córkę Zuzię, którą uczyłam naturalnie angielskiego od 1- go roku życia. Nieustannie podczas zabaw zanurzałam ją w języku obcym. Mówiłam do niej po angielsku, włączałam jej bajki w języku obcym, aby ciągle miała kontakt z drugim językiem. To wszystko, co zafundowałam jej do 7 roku życia, zaprocentowało, bo kiedy poszła do szkoły, nie tylko lubiła angielsku, ale posługiwała się nim tak dobrze, jak żaden rówieśnik. Złapała bakcyla językowego i sama z siebie chciała dalej rozwijać swój angielski. Nic dziwnego, że zdała tak świetnie maturę, że bez problemu dostała się na studia w Wielkiej Brytanii. Skończyła je z wyróżnieniem, a potem z lekkością zdobywała coraz lepsze propozycje pracy.

www.prestigelingua.pl
www.prestigelingua.pl
www.prestigelinga.pl

Opowiadam o tym, bo ta historia pokazuje, że miałam pełne prawo, by założyć szkołę językową. Szkołę, której fundamentem jest rozgadanie po angielsku wszystkich uczniów. I tych całkiem malutkich, starszych i najstarszych. Angielski w mojej wizji jest narzędziem do wejścia na wyższy poziom jakości swojego życia. 

 

Dlatego w Prestige Lingua tak mocno skupiamy się na nauczaniu dzieci i młodzieży, by uczyły się angielskiego od malutkości, a przez to miały lepszy start w przyszłości.

 

Pragniemy zawsze wykorzystywać naturalny potencjał do nauki angielskiego u wszystkich kursantów. W tym celu wybraliśmy najskuteczniejsze metody nauczania, zadbaliśmy o programy przyjazne mózgom i uczniom. W 100% dopasowujemy zajęcia do możliwości  kursantów, ich zainteresowań i celów. Wybraliśmy najnowocześniejsze i sprzyjające nauce pomoce dydaktyczne (w tym aplikacje i platformy edukacyjne).

 

Do tego stworzyliśmy przytulne i komfortowe warunki do nauki. Sale dydaktyczne są klimatyczne i dopasowane do wieku kursantów. U dzieci jest bardziej kolorowo, ale bez przebodźcowania. Są inteligentne zabawki i gry, a także wygodne dywany i meble dopasowane pod ich wzrost. Wszystko po to, aby dać im przestrzeń do nauki w ruchu i uczestniczenia w angażujących zabawach. Przez to właśnie tak szybko i lekko zdobywają wiedzę.

 

Starsi uczniowie, młodzież i dorośli mają także swoje komfortowe przestrzenie do nauki. Wygodne krzesła, fotele kanapy, przytulne wnętrza, loftowy styl, a przy tym herbata, kawa i ciasto, by nauka angielskiego kojarzyła się z przyjemnością.

 

Bo Prestige Lingua to nie tradycyjna szkoła. Bardziej jest jak drugi dom, w którym każdy czuje się bezpiecznie i dobrze. Pięknym dopełnieniem naszej szkoły językowej są… lektorzy.

Gdańsk wrzeszcz

Gdańsk południe

Straszyn